2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Прочетен: 1513 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 24.11.2018 06:41
Представете си че ще живеете на самотен остров в продължение на, да речем 6 години.
Обаче за разлика от Робинзон, предварително знаете че това ще се случи и имате право да вземете с вас 11 книги за всичките тези години. Защо 11 ли ? Ами, защото числото се намира между двете най-често използвани числа за "закръгляне" в Империалната и Метричната системи - 10 и 12. Нещо като компромис със Стария и Новия Светове.
Ще ми бъде любопитно да споделите кои са вашите книги, кои книги бихте взели с вас за толкова дълго време ? Не забравяйте - не става въпрос само за любими книги, а за такива които ще четете и препрочитате, ще ви карат да се замисляте, да ги четете пак в търсене на нещо и въобще ще ви помагат да преживеете тези дълги 6 години. Много са близо до любимите, но има и нещичко повече от това.
Ето ги моите в случаен порядък :
Джон Фаулз - "Ларва"
Кен Киси - "Песента на моряка"
Робърт Пърсиг - "Дзен и изкуството да се поддържа мотоциклет"
Джоузеф Хелър - "Параграф 22"
Захари Стоянов - "Записки по българските въстания"
Аксел Мунте - "Легенда за Сан Микеле"
Хенри Дейвид Торо - " Уолдън или живот в гората"
Клифърд Саймък - "Резерватът на таласъмите"
Владимир Буковский - "Письма русского путешественника"
Кобо Абе - "Жената от пясъците"
Neal Stephenson - Crypronomicon
2."Една одисея в Космоса" - Артър Кларк
3."Тютюн" - Димитър Талев
4."Майсторът и Маргарита" - Михаил Булгаков
5."Дванадесетте стола" и "Златният телец" - Иля Илф и Евгений Петров
6."Билбо Бегинс или дотам и обратно" - Джон Р.Р. Толкин
7."Малкият принц" - Антоан дьо Сент-Екзюпери
8.Чудното пътуване на Нилс Холгерсон през Швеция - Селма Лагерльоф /горещо препоръчвам на малки и големи/
9."Девет разказа" - Джеръм Дейвид Селинджър
10."Игра на дама" - Хулио Кортасар
11.„Пътеводител на галактическия стопаджия“ - Дъглас Адамс